

Podjetnik.net je namenjen širitvi podjetniškega znanja in miselnosti med poslovnimi ljudmi, predvsem takega, kot ga ne dobijo v šolah. Naše vsebine imajo dolgo aktualnost, pripravljajo pa jih zgolj izkušeni avtorji z lastnimi poslovnimi izkušnjami. Želimo širiti duh socialno odgovornega podjetništva, ki se bo uspešno soočil z izzivi nove realnosti. Nameravamo pa prav kmalu postati mednarodni portal, saj enakih po konceptu ne poznamo.
Podjetnik.net: za posel in podjetništvo
Podjetnik.net je digitalni naslednik uglednih (mednarodnih) poslovnih revij; njihov koncept smo preselili na splet.
Urednik portala je Vito Komac, so-založnik revij PROPRO (Profesionalna Prodaja) in Marketing.UP; izhajale so v 4 evropskih državah.
Naše znanje, vsebine in koncept smo l. 2015 osmislili na spletni portal NoviPodjetnik.si.
Leta 2020 smo ga preimenovali v Podjetnik.net.

Že 100 slovenskih in mednarodnih avtorjev
Vsak od avtorjev je strokovnjak na svojem področju.
K sodelovanju povabimo le tiste, ki imajo lastne izkušnje in védenje o temah, o katerih pišejo ter so pripravljeni svoja spoznanja deliti z našo publiko.

Vse vsebine so za bralce brezplačne!
Od bralcev/obiskovalcev ne zahtevamo niti prijave.
Verjamemo, da je potrebno znanje deliti in ga narediti dostopnega vsem!
Naše tedenske novice prejema preko 25.000 prejemnikov!

Edinstvene vsebine - objavljene nikjer drugod
Prispevki na našem portalu (članki in video) so ekskluzivni in niso prej objavljeni nikjer drugje.
Prav tako ne prevajamo vsebin s spleta. Po najboljših močeh se izogibamo novičarskim prispevkom.
Praviloma objavljamo vsebine, ki so aktualne več let, kar iščejo tudi naši bralci.
Glavne tematike na portalu
Ne želimo poročati novic … naše vsebine in deljeno znanje je aplikativno in relevantno nekaj let!

Profili avtorjev
Na portalu Podjetnik.net objavljamo prispevke okoli 100 strokovnjakov iz Slovenije in tujine!

Vsak avtor ima svoj profil, ki zajema:
- osebno fotografijo
- kratko biografijo
- arhiv člankov
- povezave do avtorjevih družbenih omrežij
- kontaktne podatke avtorja
- povezave do spletnih strani avtorja ali organizacije.
Avtorji z veseljem povedo, da z objavo vsebin na našem portalu dobivajo na prepoznavnosti in kredibilnosti ter si tako odpirajo nove poslovne priložnosti.
Oglaševanje na spletnem portalu Podjetnik.net se resnično obrestuje!

Portal je nišno usmerjen, okoli ¾ bralcev so managerji, ¼ pa podjetniki. Gre za izobražene obiskovalce na vodilnih mestih, ki razpolagajo z veliko kupno močjo, tako osebno, kot podjetja za seboj. Za komuniciranje z njimi so primerni tudi dragi produkti za osebno rabo, storitve in investicijska oprema.
Spodaj so predstavljene klasične možnosti oglaševanja s pasicami.
Smo fair in zaračunamo le dejansko število prikazov, torej brez rizika za naročnika.
Omogočamo tudi izpostavitve PR vsebin, ki jih pošljemo na e-naslove naše baze s 27.000 potrjenimi prejemniki! Našim naročnikom so se zelo obnesle tudi bolj sofisticirane oblike komuniciranja, kot so vsebinski marketing in product placement.
Dimenzije oglasnih površin:
vse pozicije omogočajo statične, rotacijske, .GIF in video oglase.
(za povečavo kliknite na sliko)
300 x 600
Prikazuje se na namiznih napravah med kategorijami in pri člankih. Možna je tudi dimenzija 160 x 600 px.
728 x 90
Prikazuje se na namiznih in mobilnih napravah, na začetku in/ali koncu članka. Možna razširitev do dimenzije 728 x 270 px.
Video oglasi
Prikazujejo se na vseh zgoraj naštetih pozicijah, prav tako pa tudi med članki, ‘in-article’ oglasi. Tipična dimenzija je 16:9.
PR članek
Vsebino pripravimo skupaj z naročnikom, lahko kot predstavitev projektov/produktov ali pa kot intervju s predstavniki podjetja. Na naslovnici je izpostavljen 7 dni, kasneje pa ostane na portalu med arhivom za nedoločen čas. Članke tudi ustrezno opremimo z želenimi povezavami na spletna mesta naročnika.
Primeri izpostavitve oglasov na portalu Podjetnik.net
(za povečavo kliknite na sliko)
Naslovna stran
Prikazujejo se do 4 banner pozicije v velikosti:
970 x 250 px
300 x 250 px
728 x 90 px.
Oglasi so lahko rotacijski, statični, .GIF ali video.
Kategorije in podsekcije
Prikazujejo se bannerji v velikosti:
970 x 250 px
300 x 600 px
160 x 600 px
728 x 90 px
300 x 250 px
Oglasi so lahko rotacijski, statični, .GIF ali video.